Projekt logo - brief kreatywny

Poza „Informacjami o marce” żadna z sekcji briefu nie jest wymagana. Jeśli nie masz pomysłu lub określonych preferencji – po prostu omiń pole i przejdź dalej. Pamiętaj jednak, że im więcej informacji nam przekażesz, tym bardziej ostateczne efekty naszych działań i Twojej wizji będą ze sobą współgrały.

Nie bój się fragmentarycznych informacji, nie wszystko musisz mieć perfekcyjnie przemyślane. Czasami wystarczy krótkie hasło, aby naprowadzić nas na właściwe tory.

Informacje kontaktowe

Podaj dane osoby do kontaktu w sprawach związanych ze zleceniem.



Brief


Informacje o marce


Napisz na czym polega działalność Twojej firmy (np.architekt, sklep z zabawkami, wypożyczalnia samochodów)



Kolorystyka

Wskaż preferowane kolory użyte w projekcie ...
(nie musisz wskazywać barw we wszystkich okienkach; jeśli myślisz tylko o jednym kolorze - uzupełnij jedno pole)



Stylistyka




Referencje

Wstaw linki do grafik lub stron internetowych innych marek. Nie muszą one pochodzić z Twojej branży, ale muszą prezentować stylistykę, w której widziałbyś swoją markę. Napisz, co konkretnie podoba Ci się w podanych przykładach. Pamiętaj, że nie chodzi o kopiowanie, ale o lepsze wyczucie Twoich preferencji.



Dyskwalifikacje

Jakich motywów / symboli / skojarzeń chciałbyś zdecydowanie uniknąć? Które z nich dyskwalifikujesz już na starcie?



Nie jesteśmy w stanie zagwarantować dotrzymania wskazanego terminu, ale pozwoli nam on poznać Twoje oczekiwania i efektywniej zarządzać czasem realizacji zlecenia.



Uwagi